Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare

Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare
Preț: 20,50 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 978-973-46-1451-6
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 328
Format: 13 x 20

DESCRIERE

Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din Practica merchandisingului un ghid util atit pentru incepatorii in domeniu, cit si pentru specialisti.

Cuprins: Merchandisingul si trade marketingul • Stabilirea punctelor de vinzare • Analiza suprafetei de vinzare • Determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti • Analiza rentabilitatii • Selectia marcilor si a produselor • Aranjarea produselor pe raft

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0654 sec