Marketingul serviciilor de constructii
Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Paul Pryor
ISBN: 973-8060-72-9
Editura: Codecs
Anul publicării: 2005
Pagini: 146
Format: 13 x 20
DESCRIERE
"Marketing-ul serviciilor de constructii" este o carte concise, pe care o vor gasi utila toti cei care doresc sa inteleaga mai bine mecanismele prin care un proiect de constructii este castigat si apoi dus la bun sfarsit.
Lucrarea lui Paul Pryor ofera o abordare sintetica a aspectelor legate de obligatiile contractuale, incluzand fazele constructiilor, cerintele beneficiarului, nisele de piata, planificarea, procesul de licitatie, incheierea proiectului, obtinerea unui nou proiect.
Cartea este o resursa pretioasa pentru beneficiary, pentru specialistii in proiectare sau finante, pentru managerii in constructii, pentru constructori, pentru subcontractori.
Lucrarea lui Paul Pryor ofera o abordare sintetica a aspectelor legate de obligatiile contractuale, incluzand fazele constructiilor, cerintele beneficiarului, nisele de piata, planificarea, procesul de licitatie, incheierea proiectului, obtinerea unui nou proiect.
Cartea este o resursa pretioasa pentru beneficiary, pentru specialistii in proiectare sau finante, pentru managerii in constructii, pentru constructori, pentru subcontractori.
Comenzi telefonice
-Telefon 0724240424
Program
Luni-Vineri 8.00-18.00
Sâmbătă 8.00-14.00
În curând
-
Comandă specială
-Categorii de carte
-Edituri
-Top
-Accesul clienţilor
-Recomandări
-- 165,00 lei
- 64,00 lei
- 69,00 lei
Promoţii
-- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
RECENZII