Marketingul serviciilor. Arta de a vinde invizibilul
Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Harry Beckwith
ISBN: 978-973-8495-52-4
Editura: Business Tech International Press
Anul publicării: 2010
Pagini: 288
Format: 13 x 20
DESCRIERE
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca ceea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se gandesc ca vand produse tangibile trebuie sa-si regandeasca modul in care planifica dezvoltarea produselor, marketingul si vanzarile propiu-zise tinand cont de acest aspect.
Comenzi telefonice
-Telefon 0724240424
Program
Luni-Vineri 8.00-18.00
Sâmbătă 8.00-14.00
În curând
-
Comandă specială
-Categorii de carte
-Edituri
-Top
-Accesul clienţilor
-Recomandări
-- 165,00 lei
- 64,00 lei
- 69,00 lei
Promoţii
-- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
RECENZII