Manual de branding - Wally Olins

Preț: 39,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Wally Olins
ISBN: 9789731984001
Editura: Vellant
Anul publicării: 2009
Pagini: 112
Categoria: Stiinte sociale si umaniste
DESCRIERE
Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.
Categorii de carte
-Edituri
-Ultimele ştiri
-Top
-Nu în ultimul rând...
-Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 975,00 lei1500,00 lei (-35%)
- 7,00 lei17,00 lei (-58,82%)
- 7,00 lei19,00 lei (-63,16%)
RECENZII