Legile Stiintifice Ale Publicitatii - Claude C. Hopkins

Legile Stiintifice Ale Publicitatii - Claude C. Hopkins
Preț: 27,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 978-606-8414-36-2
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 116

DESCRIERE

Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, in limita rezonabilului, exacta. Cauzele si efectele au fost analizate pana cand au ajuns sa fie intelese in profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite. Stim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala.

Cartea „Legile stiintifice ale publicitatii” se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate. Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza in publicitate. Fiecare afirmatie a fost atent cantarita. Nu este un domeniu care sa admita sofisme, teorii sau alte naluciri. E ridicol ca orbii sa-i conduca pe orbi. Ar fi pacat sa se intample asa intr-un domeniu care are atat de multe posibilitati. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil daca nu te lasi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitatiei.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Stiinte sociale si umaniste - Cele mai comentate cărți

Created in 0.0725 sec