Cunoasterea elevilor si invatarea personalizata

DESCRIERE
Dupa ani de munca, bucurii, dificultati si impliniri la catedra, fiecare dascăl are ceva de spus: o idee noua, o poveste de
suces sau nu, metode si procedee combinate ntr-o forma
personala, tratarea elevilor in diverse moduri pentru a obţine
rezultatele dorite.
Am scris si eu concluziile mele dupa un sfert de veac
de munca la catedra.
Camelia Ababei
Cuprins
Capitolul I
Capitolul II
Concluzii
Bibliografie
Anexe
- Importanţa, actualitatea temei.
I. 1.
I. 2. Argumente privind imp
- Aspecte teoretice psihopedagogice privind cunoaşterea
elevilor şi instruirea lor diferenţiată
II. 1. Profilul psihologic al şcolarului mic
II. 1. 1
. c.
caracteristicile ei
II. 1. 5. Personalitatea
II
Reforma sistemelor contemporane de învăţământ
ortanţa cunoaşterii elevului în
vederea realizării unei instruiri diferenţiate, personalizate
. Dezvoltarea fizică şi psihică generală
II. 1. 2. Dezvoltarea senzorială
II. 1. 2. a. Percepţiile
II. 1. 2. b. Reprezentările
II. 1. 3. Dezvoltarea intelectuală
II. 1. 3. a. Gândirea
II. 1. 3. b. Memoria
II. 1. 3 Limbajul
II. 1. 3. d. Imaginaţia
II. 1. 4. Afectivitatea şi
. 2. Metode de cunoaştere
. 3. Instrumente de cunoaştere psihopedagogică a elevilor
. 4. struirea diferenţiată şi personalizată
. 5. Teoria inteligenţelor multiple
Comenzi telefonice
-Telefon 0724240424
Program
Luni-Vineri 8.00-18.00
Sâmbătă 8.00-14.00
În curând
-
Comandă specială
-Categorii de carte
-Edituri
-Top
-Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-- 39,00 lei
- 49,90 lei
- 59,00 lei
Recomandări
-- 69,00 lei
- 8,00 lei
- 13,00 lei
Promoţii
-- 13,08 lei15,00 lei (-12,8%)
- 19,90 lei27,25 lei (-26,97%)
- 100,00 lei140,00 lei (-28,57%)
RECENZII