Conform lui Kotler - Philip Kotler

Preț: 43,34 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Philip Kotler
ISBN: 9738748860
Editura: BrandBuilders
Anul publicării: 2006
Pagini: 224
Categoria: economie
DESCRIERE
Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri si ziaristi, intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din
cadrul marketingului si importanta lor, abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes, pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing, planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.
„Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler.
Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea – inclusiv expertii in marketing – va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti." Al Ries, coautor al lucrarii "The Origin of Brands" "Kotler dovedeste inca o data faptul ca gandirea sa inovatoare il face o lectura actuala si necesara pentru directorii executivi de astazi." Sergio Zyman, presedinte si fondator al companiei The Zyman, Group, LLC
cadrul marketingului si importanta lor, abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes, pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing, planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.
„Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler.
Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea – inclusiv expertii in marketing – va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti." Al Ries, coautor al lucrarii "The Origin of Brands" "Kotler dovedeste inca o data faptul ca gandirea sa inovatoare il face o lectura actuala si necesara pentru directorii executivi de astazi." Sergio Zyman, presedinte si fondator al companiei The Zyman, Group, LLC
Comenzi telefonice
-Telefon 0724240424
Program
Luni-Vineri 8.00-18.00
Sâmbătă 8.00-14.00
În curând
-
Comandă specială
-Categorii de carte
-Edituri
-Top
-Accesul clienţilor
-Recomandări
-Promoţii
-- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
RECENZII