Chemarea mall-ului - Poaco Underhill

Chemarea mall-ului - Poaco Underhill
Preț: 38,54 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 272
Categoria: economie

DESCRIERE

In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut.
Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc. Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu.


„Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant. Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoare… Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala.“

The Boston Globe


Despre autor

PACO UNDERHILL este fondatorul si directorul executiv al companiei Envirosell, Inc. (www. envirosell. com). Printre clientii sai se regasesc nume precum Saks Fifth Avenue, Gap, ExxonMobil, Compania americana de posta, Wal-Mart, Citibank si Starbucks. Este un colaborator permanent al Postului National de Radio, dar si al publicatiilor The Wall Street Journal si The New York Times. Cartea sa precedenta, Why we buy, a fost un bestseller international si a fost tradusa in peste douazeci si trei de limbi.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0852 sec