Cercetari de marketing -Tratat

Preț: 60,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
ISBN: 978-973-7765-70-3
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 735

DESCRIERE

Nu se poate concepe un business fara marketing si nici marketing fara cercetari. Cartea laboratorului de afaceri - te invata cum sa faci. Cartea managerului si a profesionistilor sai - suportul unei decizii logice.
Dupa cum se cunoaste, implementarea opticii de marketing intr-o intreprindere sau organizatie moderna, la inceputul acestui mileniu, este de neconceput fara un nou mod de
conducere, care sa asigure coordonarea si integrarea tutror activitatilor, subordonarea lor aceluias scop final: satisfacerea la nivel superior a nevoilor actuale si de
perspectiva ale consumatorului si utilizatorului.

Iacob Catoiu - Prof. univ. Master of Business Administration - marketing si analiza cantitativa in afaceri (1973). Doctor of Business Administration - maketing (1975), Indiana University, SUA. Curs postdoctoral de marketing la Northwestern University, Chicago (1993)
Carmen Balan - Prof. univ. dr. in economie. Specializari in Austria, Franta, Marea Britanie, SUA. Domenii de excelenta: marketing, cercetari de marketing, logistica, managementul relatiilor cu clientii.
Gheorghe Orzan - Prof. univ. dr. in marketing, informatician cu experienta indelungata. Domenii de excelenta: sisteme informatice de marketing, cybermarketing, servicii de expert de marketing.
Ioana Cecilia Popescu - Conf. univ. dr. in stiinte economice. Specializari in Franta. Domenii de excelenta: comunicare in marketing, cercetari de marketing, tehnici promotionale.
Calin Verghes - Conf. univ. dr. in stiinte economice. Domenii de excelenta: marketing, cercetari de marketing, tehnici promotionale, marketing direct.
Tiberiu Danetiu - Dr. in stiinte economice. Domenii de excelenta: cercetari de marketing, sisteme informatice de marketing, modelare in marketing.
Diana Vranceanu - Conf. univ. dr. in stiinte economice. Specializare in SUA. Domenii de excelenta: cercetari de marketing, strategii de preturi si etica in cercetarile de marketing.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0276 sec