BrandSimple

Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 978-973-1931-10-4
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 336
Format: 14,5 x 20,5

DESCRIERE

Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş.a.m.d. În acest context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc sunt nişte norocoşi. Greşit.

În BrandSimple, Allen Adamson demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz. Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii.

Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată a brandingului.

În marea de cărţi ultraelaborate, hiperbolice şi parabolice despre construirea unei mărci, nicio altă carte nu ilustrează mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obţine o marcă puternică.

"Allen Adamson ne aduce aminte că produsul e cel pe care-l avem în faţa ochilor, în timp ce marca este în mintea noastră. O marcă bună se bazează pe o idee simplă, care e unică şi relevantă. El oferă sugestii şi zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor să ajungă la o idee de brand revoluţionară."
Philip Kotler, Profesor de Marketing Internaţional,
Kellogg School of Management

"Ia mult timp să construieşti un brand. În timp ce încerci să-l construieşti, se prea poate să-l îngropi, de fapt. Aşa că merită să ştii ce faci. Dacă mi s-ar cere să recomand o carte despre mărci, BrandSimple ar fi cea pe care aş alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marcă fundamentale şi durabile, le-a explicat cu luciditate şi le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfectă a titlului."
Kenneth Roman, fost preşedinte şi CEO,
Ogilvy & Mather Worldwide

"În noua ordine a lumii economice, dominată de un exces al ofertei şi de o tendinţă accentuată de transformare a produselor de orice fel în bunuri de larg consum, viitorii câştigători din zona de produse şi servicii vor fi cei cu branduri puternice. BrandSimple croieşte drumul către construirea unor mărci durabile, puternice. O carte care trebuie neapărat citită, scrisă de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultanţă în materie de branding."
Peter Georgescu, fost preşedinte şi CEO,
Young & Rubicam

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0284 sec