Adevar, minciuna si advertising - Jon Steel
Preț: 57,80 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Jon Steel
ISBN: 9738648157
Editura: BrandBuilders
Anul publicării: 2006
Pagini: 256
Categoria: economie
DESCRIERE
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY
Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` inc` se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate. Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.
Despre autor
JON STEEL este director de account planning si vicepresedinte la Goodby, Silverstein & Partners, o agentie printre clientii careia se numara American Isuzu Motors, Anheuser -Busch, California Fluid Milk Processors (beneficiar al remarcabilei campanii got milk?), Hewlett-Packard, Nike, Polaroid si Porche. Jon si-a inceput cariera in advertising la 21 de ani, ca account planner la agenuia britanica Boase Massimi Pollitt. A devenit membru al consiliului director inainte sa implineasca 26 de ani. In 1989, el a parasit Marea Britanie, devenind primuldirector de account planning de la Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco. Prezentat de revista Adweek drept „Directorul anului de pe Coasta de Vest", de Advertising Age drept „inovatorul agentiilor" si de San Francisco Focus drept unul dintre „Cei mai destepti 100 de oameni din zona Golfului", in 1995, a fost inclus de catre Federatia Americana de Advertising in Galeria Marilor Realizari, dedicata directorilor sub 40 de ani.
Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` inc` se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate. Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.
Despre autor
JON STEEL este director de account planning si vicepresedinte la Goodby, Silverstein & Partners, o agentie printre clientii careia se numara American Isuzu Motors, Anheuser -Busch, California Fluid Milk Processors (beneficiar al remarcabilei campanii got milk?), Hewlett-Packard, Nike, Polaroid si Porche. Jon si-a inceput cariera in advertising la 21 de ani, ca account planner la agenuia britanica Boase Massimi Pollitt. A devenit membru al consiliului director inainte sa implineasca 26 de ani. In 1989, el a parasit Marea Britanie, devenind primuldirector de account planning de la Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco. Prezentat de revista Adweek drept „Directorul anului de pe Coasta de Vest", de Advertising Age drept „inovatorul agentiilor" si de San Francisco Focus drept unul dintre „Cei mai destepti 100 de oameni din zona Golfului", in 1995, a fost inclus de catre Federatia Americana de Advertising in Galeria Marilor Realizari, dedicata directorilor sub 40 de ani.
Comenzi telefonice
-Telefon 0724240424
Program
Luni-Vineri 8.00-18.00
Sâmbătă 8.00-14.00
În curând
-
Comandă specială
-Categorii de carte
-Edituri
-Top
-Accesul clienţilor
-Recomandări
-Promoţii
-- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
- 5,00 leiPRP: 10,00 lei
RECENZII