Secretele succesului. Cum să vă faceţi prieteni şi să deveniţi influent - Ediţia: a III-a

Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: în stoc - Disponibil (în limita stocului)
Autor:
ISBN: 978-973-669-650-3
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 248
Format: 16X23

DESCRIERE

Secretele succesului. Cum să vă faceţi prieteni şi să deveniţi influent - Ediţia: a III-a

Problema nu este ignoranţa, ci lipsa de acţiune. Scopul acestei cărţi este să reafirme, să ilustreze, să scoată la lumină şi să glorifice o mulţime de adevăruri vechi şi fundamentale, să vă îmboldească şi să vă determine să faceţi ceva pentru a le aplica. Pe Dale Carnegie îl regăsim în topul celor mai bine vânduţi autori din toate timpurile. La jumătate de veac de la moartea lui, atât scrierile, cât şi cursurile sale sunt la fel de solicitate ca şi în primii ani după lansare.

Există o mulţime de oameni de succes, dar succesul nu e proprietatea lor. Nu e nici noroc, nici destin, nici şansă - succesul e o comoară ascunsă în fiecare dintre noi şi puţini cunosc secretele cu care o pot aduce la suprafaţă. Dale Carnegie este unul dintre ei.

Dale Carnegie (pe numele lui real Dale Carnegey) s-a născut la 24 noiembie 1888 la o fermă săracă din Missouri şi s-a stins din viaţă la 1 noiembrie 1955, la Forest Hills, New York, în plină glorie. Este unul dintre deschizătorii de drum în domeniul „artei“ vorbirii în public şi cel mai mare autor de literatură motivaţională.

După absolvirea colegiului, a lucrat ca agent de vânzări în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York. Dezamăgit de ceea ce făcea şi de traiul modest, caută o soluţie şi îşi dă seama că diploma de absolvent al State Teachers College din Warrensburg, Missouri, secţia Pedagogie, i-ar putea înlesni accesul la o catedră. Este angajat de Young Men Christian Association să predea cursuri serale pentru adulţi despre o temă aleasă chiar de el: vorbirea în public, domeniu în care se pregătise şi obţinuse rezultate de-a lungul anilor. Astfel începe faimoasa carieră de conferenţiar şi de autor de mare succes a lui Dale Carnegie.

Cursurile sale de la Y.M.C.A. au înregistrat un succes imediat şi Dale

Carnegie avea să conferenţieze de aici înainte cu sălile pline. Începe să publice diverse broşuri în care-şi prezintă în mod sistematizat metodele de învăţare; în 1926, acestea vor fi adunate într-o carte despre vorbirea în public: Public Speaking: A Practical Course for Business Men.

În 1936, Dale Carnegie publică How To Win Friends and Influence People, carte ce a înregistrat imediat după publicare un succes răsunător. De-a lungul anilor, această lucrare s-a vândut în mai bine de 44 de milioane de exemplare. Ea a fost tradusă în aproape toate limbile pământului, iar în limba română a apărut în 1997 la Editura Curtea Veche sub titlul Secretele succesului. Cum să vă faceţi prieteni şi să deveniţi influent. Aici, Dale Carnegie aduce în lumină unul dintre aspectele puţin cunoscute la acea vreme ale psihologiei umane: rolul determinant al atitudinii individuale în condiţii de stres. O altă lucrare a lui, publicată în 1948, este How to Stop Worrying and Start Living, apărută şi în limba română la editura Curtea Veche în anul 2000 şi reeditată în 2007 sub titlul Lasă grijile, începe să trăieşti — o colecţie de artificii de bun simţ şi foarte la îndemână prin care putem preveni stresul. Dintre cărţile lui Dale Carnegie, aceasta a avut cel mai mare succes în Europa.

Pe Dale Carnegie îl regăsim în topul celor mai bine vânduţi autori din toate timpurile. La jumătate de veac de la moartea lui, atât scrierile, cât şi cursurile sale sunt la fel de solicitate ca şi în primii ani după lansare.

Eforturile lui Dale Carnegie de răspândire a unor metode prin care oamenii să înveţe să-şi optimizeze relaţiile cu semenii şi cu lumea au fost preluate de Fundaţia Carnegie. Cursurile pe care însuşi Carnegie le-a iniţiat şi predat sunt frecventate şi astăzi de mii de oameni din întreaga lume, probându-şi astfel actualitatea şi utilitatea. Ele sunt esenţiale şi în fapt obligatorii pentru toţi cei care doresc să ocupe posturi importante în ierarhiile companiilor occidentale.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0330 sec