Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare

Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare
Autor:
ISBN: 978-973-46-1451-6
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 328
Format: 13 x 20
Preț: 20,50 lei
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din Practica merchandisingului un ghid util atit pentru incepatorii in domeniu, cit si pentru specialisti.

Cuprins: Merchandisingul si trade marketingul • Stabilirea punctelor de vinzare • Analiza suprafetei de vinzare • Determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti • Analiza rentabilitatii • Selectia marcilor si a produselor • Aranjarea produselor pe raft

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1070 sec