Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare

Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare
Autor:
ISBN: 978-973-46-1545-2
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 264
Format: 16 x 23,5
Preț: 25,95 lei
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma? Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient, fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil. Cuprins: Comunicarea: o activitate planificabila? • Rolul planificarii in firma • Planul strategic si planul de comunicare • Planul de comunicare intern • Planul de comunicare extern • Definirea mesajului • Vizibilitatea • Adaptabilitatea

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1508 sec