Manual de persuasiune

Manual de persuasiune
Autor:
ISBN: 978-973-46-1488-2
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 400
Format: 16 x 23,5
Preț: 37,95 lei
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H. Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrindu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pina la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica. Sint prezentate tehnicile de persuasiune online, inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbala si diversele moduri in care putem determina schimbarea atitudinilor si comportamentelor celorlalti. Volumul se adreseaza profesionistilor din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii, precum si tuturor celor interesati de tehnicile de persuasiune. Cuprins: Ce este persuasiunea? • Modelele de persuasiune cu caracter dual • Teoria actiunii motivate • Credibilitatea • Caracteristicile comunicatorilor si capacitatea de a convinge • Conformismul si influenta in cadrul grupurilor • Limbajul si persuasiunea • Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive • Persuasiunea vizuala

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.2590 sec