Management strategic in turism. Concepte si studii de caz

Management strategic in turism. Concepte si studii de caz
Autor:
ISBN: 978-973-46-1262-8
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 352
Format: 16 x 23,5
Preț: 34,95 lei
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Turismul si managementul strategic sint subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria managementului strategic raportata la turism, descriind cele mai cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii, organizatii si produse specifice activitatii acestui sector. Temele sint abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul romanesc si international. Conceptele sint completate de studii de caz dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si personalul lor. Structurat ca un curs universitar, volumul se adreseaza studentilor economisti interesati de turism, practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din organizatiile publice responsabile de modelarea turismului. Cuprins: Concepte introductive • Viziunea strategica: de la misiune la obiective • Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential • Mediul extern • Alternative strategice de nivel corporativ • Alternative strategice de nivel business • Stakeholderi si leadership in turism • Decizia strategica • Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale • Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri • Evaluarea si controlul • Strategii antreprenoriale si inovare • Management strategic global • Studii de caz

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0914 sec