Maestrii marketingului

Maestrii marketingului
Autor:
ISBN: 978-973-728-385-6
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 208
Format: 13 x 20
Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in afaceri.

Lucrarea reprezinta cu mult mai mult decat o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele cartii, inclusiv cu Peter Drucker, Philip Kotler si Michael Porter. Acest lucru i-a permis sa sintetizeze, sa reflecte aspecte contrastante si sa comenteze in profunzime si in deplina cunostinta de cauza fiecare dintre conceptele -cheie abordate.



Descrie ideile principale ale maestrilor, le plaseaza in context si le explica semnificatia. Arata maniera in care acestea au fost aplicate in practica, le analizeaza argumentele pro si contra, include perspectivele altor experti. Fiecare capitol se incheie cu un rezumat al elementelor-cheie si al lectiilor de insusit.



Autorul imbina cu pricepere citate din textele maestrilor marketingului cu rezumate concise si cu liste punctate de idei, dupa care le nuanteaza adaugand o serie de contributii ale unor experti in domeniul strategiei, cum ar fi Igor Ansoff si altii.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0997 sec