Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Celebrul scriitor american James Patterson detine, in materie de thriller, echivalentul pozitiei pe care Danielle Steel o ocupa in clasamentul autorilor romanului de dragoste. Cartile sale s-au situat pe primele locuri in topurile americane, fiind transpuse si in filme de succes. Prin lucrarea de fata, autorul da intreaga masura a talentului sau, ajungind la apogeul carierei. Aceasta carte a fost considerata, in unanimitate, ca fiind cel mai bun thriller. O serie de asasinate culmineaza cu uciderea presedintelui SUA. La locul crimelor se gaseste intotdeauna semnatura JACK&JILL. Dar, multe din misterele din JACK&JILL se risipesc de-abia in PISICA SI SOARECELE, in fapt o continuare a romanului de fata. Captiveaza ritmul alert si situatiile cele mai neasteptate ce se succed. Senzatia de pericol iminent si implacabil este indusa inca de la inceputul lecturii. Un thriller care sparge toate tiparele, tinind nervii incordati la maximum.Celebrul scriitor american James Patterson detine, in materie de thriller, echivalentul pozitiei pe care Danielle Steel o ocupa in clasamentul autorilor romanului de dragoste. Cartile sale s-au situat pe primele locuri in topurile americane, fiind transpuse si in filme de succes. Prin lucrarea de fata, autorul da intreaga masura a talentului sau, ajungind la apogeul carierei. Aceasta carte a fost considerata, in unanimitate, ca fiind cel mai bun thriller. O serie de asasinate culmineaza cu uciderea presedintelui SUA. La locul crimelor se gaseste intotdeauna semnatura JACK&JILL. Dar, multe din misterele din JACK&JILL se risipesc de-abia in PISICA SI SOARECELE, in fapt o continuare a romanului de fata. Captiveaza ritmul alert si situatiile cele mai neasteptate ce se succed. Senzatia de pericol iminent si implacabil este indusa inca de la inceputul lecturii. Un thriller care sparge toate tiparele, tinind nervii incordati la maximum.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.2086 sec